دورهمی ها

دیدن کلیپهای شاد برای داشتن اوقات شاد

دورهمی ها

دیدن کلیپهای شاد برای داشتن اوقات شاد

برای ارتباط با ما به جیمیل زیر پیام بدهید
hamazooran@gmail.com
زندگی شاد و بی دغدغه، برای بسیاری از افراد آرزوست. آرزویی که نه تنها دست نیافتنی نیست، بلکه حق هر انسانی به حساب می‌آید. این افراد معمولاً به دنبال راه کارهای عجیب و غریب می‌گردند تا بتوانند زندگی شاد را تجربه کنند و به موفقیت برسند.
ما سعی میکنیم لحظات شادی برای شما رقم بزنیم.

بایگانی

سریال «روایت عشق» - قسمت دوم

چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۰۶:۴۸ ق.ظ

 

 

این سریال در دهه ۶۰ به نمایش درآمد و البته تا سال‌های سال همزمان با ایام محرم بازپخش می‌شد. روایت عشق در واقع اولین سریال تلویزیونی است که بعد از انقلاب اسلامی درباره حوادث قیام عاشورا و نبرد کربلا ساخته شد. در این سریال افرادی چون: زنده یاد انوشیروان ارجمند، روانشاد مهین دیهیم، علی اوسیوند و… به ایفای نقش پرداختند. روایت عشق در کنار روایت حوادث کوفه تا پیش از قیام عاشورا حرکت کاروان امام حسین(ع) به سمت کربلا و فجایع روز عاشورا و ستمی که به خاندان پیامبر اسلام(ص) و فرزندان آن حضرت وارد شد را در قالب تلویزیون آورد و به تناسب بضاعت آن روز این مجموعه اثر قابل توجهی در زمینه به تصویر کشیدن حماسه حسینی به شمار می رفت.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۲۰
@Gifs_Clips

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی